Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

Marketing digital, asignatura de 6 ECTS, proporciona al alumnado las herramientas y los conocimientos necesarios para incorporar estrategias y herramientas digitales a los procesos de comercialización de las organizaciones. En concreto, la asignatura presta especial atención a la presencia de los negocios en Internet en términos de usabilidad web, posicionamiento en buscadores y redes sociales. Asimismo, se incide en el análisis de los resultados de las acciones de marketing digital con el fin de ayudar a la toma decisiones efectivas en el ámbito del e-commerce.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN MÀRQUETING

 

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING

 

Coneiximents/Continguts

  • CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

Habilitats/Destreses

  • HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn

 

Capacitats/Competències

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
  • C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar

 

EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE

 

Coneiximents/Continguts

  • CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

Habilitats/Destreses

  • HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn

 

Capacitats/Competències

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
  • C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

• Proporcionar técnicas y herramientas propias del marketing online.
• Aprender a gestionar la presencia de la organización, producto o marca en las redes sociales.
• Proponer soluciones para mejorar el posicionamiento en buscadores.
• Aprender a atraer y retener a los posibles clientes a través de contenido relevante y valioso.
• Evaluar los resultados de las acciones de marketing digital con indicadores adecuados.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79258
Professor/a responsable:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,05
Crèdits pràctics: 1,05
Càrrega no presencial: 3,90

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,05
    Crèdits pràctics: 1,05
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix