Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2021-22
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
Context de l'assignatura per al curs 2021-22
Los espacios naturales son aquellas zonas del medio rural o periurbano que poseen una alta calidad paisajística y ambiental, y que ofrecen unos rasgos ecológicos y geomorfológicos singulares. Cuando se protegen, están regulados y gestionados para conseguir unos objetivos específicos de conservación, desempeñando una función decisiva para la conservación de los ecosistemas y la supervivencia de las especies, así como para el mantenimiento de los procesos ecológicos y de los bienes y servicios ecosistémicos.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN TECNOLOGIES I POLÍTIQUES PÚBLIQUES SOBRE LA GESTIÓ AMBIENTAL
Competències generals
- CG1 : Ser capaç d'adquirir destreses d'autoaprenentatge quant a la cerca d'informació, síntesi, disseny, gestió i execució d'informes sobre la gestió ambiental
- CG2 : Ser capaç de realitzar anàlisis crítiques i exercir l'autocrítica en aspectes relacionats amb les tecnologies i les polítiques públiques vinculades amb la gestió ambiental
- CG3 : Conèixer els fonaments jurídics i econòmics de les polítiques públiques en gestió ambiental
- CG5 : Comprendre i valorar els aspectes transdisciplinars de la gestió ambiental
- CG9 : Reconèixer els elements fonamentals de les polítiques públiques ambientals
Competències Específiques
- CE7 : Comprendre experiències reals de gestió del medi ambient
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN TECNOLOGIES I POLÍTIQUES PÚBLIQUES SOBRE LA GESTIÓ AMBIENTAL
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON14 : Comprendre experiències reals de gestió del medi ambient
- CON2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- CON3 : Conèixer els fonaments jurídics i econòmics de les polítiques públiques en gestió ambiental
- CON4 : Comprendre i valorar els aspectes transdisciplinars de la gestió ambiental
- CON7 : Conèixer la problemàtica de la gestió integral del medi ambient: hidrosfera, atmosfera, biosfera, litosfera i antroposfera
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- HD2 : Desenvolupar destreses d'autoaprenentatge quant a la cerca d'informació, síntesi, disseny, gestió i execució d'informes sobre la gestió ambiental
- HD3 : Analitzar críticament i exercir l'autocrítica en aspectes relacionats amb les tecnologies i les polítiques públiques vinculades amb la gestió ambiental
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
Conocer los mecanismos y modelos de gestión de espacios naturales, así como casos de estudio, mediante los cuales se pretende proteger la integridad ecológica de ecosistemas para las generaciones actuales y futuras.
;