Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Los alojamientos turísticos viven su propia “carrera tecnológica” basada en la innovación que ellos mismos son capaces de asumir. Los grandes players del sector se aproximan de forma más habitual a las grandes compañías de software que a empresas turísticas tradicionales. Unos recursos de por sí limitados y la competitividad existente en el mercado desembocan en una constante toma de decisiones. Una lucha constante por aportar la tecnología que mejor se adapte a las necesidades de cada tipo alojamiento así cómo al mercado al que se dirige.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Organitzar i liderar un equip
  • CG4 : Ser capaç de realitzar l'estratègia completa de RM per a un allotjament turístic tenint en compte el seu context

 

Competències Específiques

  • CE2 : Entendre l'estratègia del Revenue Management en el seu conjunt
  • CE9 : Saber portar de principi a fi una estratègia de Revenue Management

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

dar al alumno conocimiento de las posibles Herramientas tecnologicas aplicables a REvenue Management

 

 

;

Dades generals

Codi: 79026
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,2
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix