Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Los avances tecnológicos están brindando a la industria hotelera nuevas formas de medir y optimizar su rendimiento. Es por eso que hoy, es más importante que nunca, que los hoteles tengan bien controlados sus KPIs y utilicen esa inteligencia para optimizar sus operaciones y aumentar la rentabilidad. Gracias a esa tecnología, podemos medir el rendimiento de los hoteles de maneras que antes estaban fuera de nuestro alcance.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic

 

Competències Específiques

  • CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
  • CE7 : Prendre decisions sobre aquells canals de venda que l'empresa deu o no mantenir o que ha de contractar

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

dotar al alumno del conocimiento de las principales métricas y KPIs para el sector Hotelero

 

 

;

Dades generals

Codi: 79023
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,1
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix