Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Conocer las fortalezas y debilidades de tus competidores es la base sobre la cual basar una buena estrategia. El crecimiento de la actividad en línea ha favorecido más métodos de análisis, métricas y herramientas para que puedas analizar a tus competidores.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic
  • CG3 : Implementar la cultura del Revenue Management en una empresa

 

Competències Específiques

  • CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
  • CE3 : Saber aplicar estratègies de preus dinàmics a les tarifes hoteleres
  • CE5 : Aplicar instruments d'anàlisis de la competència

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Conocer las fortalezas y debilidades de tus competidores

 

 

;

Dades generals

Codi: 79021
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,1
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix