Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

El módulo de diseño y venta de producto hotelero  consiste en dotar al alumno de los conocimientos respecto alproducto hotelero y sus posibles canales de venta.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic

 

Competències Específiques

  • CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
  • CE3 : Saber aplicar estratègies de preus dinàmics a les tarifes hoteleres

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Conocer los principales canales de distribución hotelera y optimizarlos

Aprender a mejorar el posicionamiento en comparadores: Tripadvisor, Trivago, Kayak y conocer los diferentes escaparates en los que aparece el hotel.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79020
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,1
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix