Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La asignatura permitirá conocer la demanda hotelera para poder clasificar las diferentes tipologías de buyer persona.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic

 

Competències Específiques

  • CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
  • CE3 : Saber aplicar estratègies de preus dinàmics a les tarifes hoteleres

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

identificar carácteríaticas principales de los clientes, conocer sus necesidades y así poder adaptar la oferta de productos o servicios para ofrecer valor a cada tipo de cliente.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79019
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,1

Estudis en què s'imparteix