Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

L'assignatura de Gestió del *Pricing consisteix a dotar a l'alumne dels coneixements respecte a la gestió dels preus que es realitzen diàriament en cadascuna de les àrees d'un hotel.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic

 

Competències Específiques

  • CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
  • CE3 : Saber aplicar estratègies de preus dinàmics a les tarifes hoteleres
  • CE4 : Conèixer com afecta la reputació online a l'estratègia de Pricing

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Establir les bases perquè l'alumne puga implementar, basat en les tècniques de *Revenue Management, una estratègia d'optimització d'ingressos en un establiment hoteler.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79018
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,1
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix