Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Dentro del patrimonio cultural, la impresión 3D encuentra un uso destacado en la generación de réplicas y en la reconstrucción de partes faltantes de todo tipo de piezas. Los fragmentos, previamente modelados en 3D, pueden ser colocados sobre el objeto original o empleadas en talleres didácticos (una pieza que puede ser tocada por los visitantes). Incluso acompañar en una vitrina a la pieza original fragmentada que no va a ser reintegrada, facilitando la lectura completa (y correcta) del objeto.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE20 : Aprendre fonaments teòrics sobre la impressió 3D d'objectes per a l'obtenció de rèpliques físiques de cara a la seua utilització en conservació i restauració del patrimoni.
ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE20 : Aprendre fonaments teòrics sobre la impressió 3D d'objectes per a l'obtenció de rèpliques físiques de cara a la seua utilització en conservació i restauració del patrimoni.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Objetivos
- Preparación de modelos 3D para impresión
- Flujo de trabajo en Impresión 3D
- Posprocesado en Impresión 3D
;