Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Descripción
En el segundo bloque de la asignatura conoceremos las diferentes partes de un edificio, para poder identificar sus elementos así como la función que cada uno de ellos cumple en el conjunto del edificio. Haremos un breve repaso por los materiales más adecuados dependiendo de sus propiedades, del elemento constructivo que definan y de su posición (por ejemplo, materiales de acabado de cubierta, materiales de un arco, etc.).
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE5 : Aprendre fonaments generals d'història dels materials i tècniques de construcció útils de cara a projectes de virtualització del patrimoni .
ESPECIALISTA EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE5 : Aprendre fonaments generals d'història dels materials i tècniques de construcció útils de cara a projectes de virtualització del patrimoni .
ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE5 : Aprendre fonaments generals d'història dels materials i tècniques de construcció útils de cara a projectes de virtualització del patrimoni .
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
A partir de los restos hallados en un yacimiento,
- poder identificar y clasificar cada uno de los elementos, en función del material, las dimensiones, la forma,....
- determinar, en función de los datos obtenidos en la fase previa de documentación, a qué parte del edificio pertenecen cada uno de los elementos que se conservan
- establecer hipótesis sobre cómo fue cada uno de los sistemas (cubierta, estructura, cimentación, elementos de distribución, elementos de acabado,...) en el momento en que se ejecutaron
;