Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Aquesta assignatura forma part del Curs de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià, en Alemany, en Anglès i en Francès, que permet obtenir el Certificat de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià i en Llengües Estangeres, el qual habilita per a fer docència en valencià i en llengües estrangeres en els nivells educatius no universitaris.
Aquesta assignatura s'imparteix en 2 llengües (valencià i anglès), en grups i amb docents diferents. Aquesta configuració en grups comporta lleugeres variacions quant a organització dels continguts; per això, convé que l'alumnat consulte la guia docent específica per a cada grup:
- TIC i Dinàmica d'Aula Aplicades al TILC (valencià) (PDF)
- ICT and Classroom Dynamics for CLIL (English) (PDF)
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
- Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per a l’aprenentatge i la col·laboració de l’alumnat, especialment, adreçades a la millora del plurilingüisme.
- Conèixer eines i recursos per a la informació, comunicació i aprenentatge online.
- Aprendre a col·laborar utilitzant les TIC amb la comunitat educativa.
- Aprendre a definir escenaris d’aprenentatge amb el suport de les TIC.
;