Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Aquesta assignatura forma part del Curs de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià, en Alemany, en Anglès i en Francès, que permet obtenir el Certificat de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià i en Llengües Estangeres, el qual habilita per a fer docència en valencià i en llengües estrangeres en els nivells educatius no universitaris.
Aquesta assignatura s'imparteix en 2 llengües (valencià i anglès), en grups i amb docents diferents. Aquesta configuració en grups comporta lleugeres variacions quant a organització dels continguts; per això, convé que l'alumnat consulte la guia docent específica per a cada grup:
- Sistema Escolar Valencià i Europeu i Planificació Lingüística (valencià) (PDF)
- Valencian and European Education System and Language Planning (English) (PDF)
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
- Analitzar críticament la configuració del sistema escolar valencià.
- Reconèixer les característiques principals del sistema escolar valencià.
- Definir els diversos programes d’ensenyament plurilingüe al País Valencià.
- Saber caracteritzar els diversos nivells de llengua del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües.
- Saber dissenyar el pla lingüístic de centre.
- Conèixer els programes europeus més importants en l’àmbit educatiu.
- Conèixer els trets bàsics dels sistemes escolars europeus amb millors resultats.
;