Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG0 : Parlar bé en públic.
- CG1 : Saber integrar coneixements científics i tècnics i aplicar-los críticament.
- CG10 : Ser hàbil en la preparació de documents de síntesi i exposició i tenir experiència en la preparació i presentació de comunicacions orals i en la defensa pública d'aquestes.
- CG2 : Tenir capacitat d'autoaprenentatge i de treballar autònomament.
- CG3 : Saber treballar en grup i propiciar actituds d'intercanvi i col·laboració amb altres estudiants, investigadors i professionals.
- CG5 : Ser capaç de cercar informació científica o tècnica i tractar-la selectivament.
- CG6 : Tenir experiència per a aplicar tècniques i metodologies per a aconseguir objectius professionals o de recerca prèviament determinats i saber valorar-ne objectivament la significació dels resultats i les conclusions.
- CG7 : Tenir experiència en l'anàlisi de resultats o estratègies i en l'elaboració de conclusions que aporten un esclariment dels problemes i puguen comportar-ne la solució.
- CG8 : Tenir capacitat de resposta davant situacions imprevistes i aptitud per a reorientar-hi l'estratègia si cal.
- CG9 : Saber comunicar els raonaments i les conclusions propis tant a una audiència general com a un públic especialitzat.
Competències específiques (CE)
- CE20 : Aprendre a desenvolupar projectes de recerca en funció dels problemes particulars, des de l'àmbit tècnic fins a l'institucional.
- CE37 : Capacitar-se en la cerca d'informació científica o tècnica i en el tractament selectiu d'aquesta.
- CE38 : Saber planificar el treball per a la millor consecució dels objectius fixats i l'optimització del temps.
- CE39 : Desenvolupar habilitats de síntesi i exposició de continguts en la preparació de textos científics o tècnics i en la presentació de comunicacions orals.
- CE40 : Propiciar actituds d'intercanvi i col·laboració amb altres investigadors i professionals i de treball en equip.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions i els coneixements propis, i les raons últimes que els sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
L'alumnat ha d'aplicar els coneixements adquirits a la realització d'un projecte d'investigació o de gestió en l'àmbit de la pesca, sota la supervisió d'un director, i haurà de defensar-lo davant d'un tribunal especialitzat.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Sense dades
;