Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2014-15
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15
Context de l'assignatura per al curs 2014-15
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Saber integrar coneixements científics i tècnics i aplicar-los críticament.
- CG10 : Ser hàbil en la preparació de documents de síntesi i exposició i tenir experiència en la preparació i presentació de comunicacions orals i en la defensa pública d'aquestes.
- CG2 : Tenir capacitat d'autoaprenentatge i de treballar autònomament.
- CG3 : Saber treballar en grup i propiciar actituds d'intercanvi i col·laboració amb altres estudiants, investigadors i professionals.
- CG5 : Ser capaç de cercar informació científica o tècnica i tractar-la selectivament.
- CG7 : Tenir experiència en l'anàlisi de resultats o estratègies i en l'elaboració de conclusions que aporten un esclariment dels problemes i puguen comportar-ne la solució.
Competències específiques (CE)
- CE28 : Entendre els principis jurídics que regulen la pesca des de l'àmbit mundial fins al nacional i regional i comprendre l'espai en el qual evoluciona aquest marc legal i els mecanismes d'aplicació i control.
- CE29 : Comprendre l'activitat pesquera des d'una perspectiva històrica, analitzant-ne l'evolució i dinàmica i valorant-ne la dimensió sociocultural.
- CE30 : Familiaritzar-se amb el context sociopolític de la pesca, a través del coneixement dels diferents tipus d'organitzacions i associacions de pescadors i de l'anàlisi social de les activitats pesqueres.
- CE31 : Saber fomentar la participació del sector i altres parts interessades en la definició de polítiques i estratègies de gestió, saber explicar els efectes a llarg termini a les parts implicades en mesures a curt termini i desenvolupar la capacitat de negociar, amb actors d'interessos contraposats, solucions que contribuïsquen a la sostenibilitat.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions i els coneixements propis, i les raons últimes que els sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Entendre els principis jurídics que regulen la pesca, des de l'àmbit mundial fins al nacional i regional, i comprendre l'espai en què evoluciona aquest marc legal i els mecanismes d'aplicació i control. Comprendre l'activitat pesquera des d'una perspectiva històrica, analitzant-ne l'evolució i dinàmica i valorant-ne la dimensió sociocultural.
- Estar familiaritzat amb el context sociopolític de la pesca, a través del coneixement dels diversos tipus d'organitzacions i associacions de pescadors i de l'anàlisi social de les activitats pesqueres.
- Sabrà fomentar la participació del sector i altres parts interessades en la definició de polítiques i estratègies de gestió, saber explicar els efectes a llarg termini a les parts implicades en mesures a curt termini i desenvolupar la capacitat de negociar, amb actors d'interessos contraposats, solucions que contribuïsquen a la sostenibilitat.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15
Sense dades
;