Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Asignatura dedicada a proporcionar los conocimientos básicos para la identificación, documentación y catalogación de yacimientos arqueológicos y la cultura material de diferentes épocas.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG3 : Capacitat de gestió de la informació arqueològica i patrimonial.
- CG4 : Motivació per la qualitat en l'exercici de la professió arqueològica.
- CG5 : Capacitat d'organització i planificació en la gestió patrimonial.
Competències específiques (CE)
- CE4 : Saber aplicar els mètodes, tècniques i instruments utilitzats en les ciències relacionades amb el patrimoni històric i arqueològic.
- CE5 : Obtenir l'habilitat per a usar críticament les fonts materials per a l'estudi de la història, així com els instruments de recopilació i tractament de la informació (catàlegs, inventaris, bases de dades electròniques, entre altres).
- CE7 : Llegir, analitzar i interpretar el registre arqueològic i etnogràfic.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer i aplicar els sistemes emprats en l'inventari i la catalogació de materials arqueològics.
- Valorar i interpretar el registre arqueològic des d'un punt de vista diacrònic.
- Adquirir ètica professional en relació amb la conservació i difusió de la cultura material.
- Usar les tecnologies de la informació per a reconèixer, inventariar i catalogar evidències arqueològiques.
- Organitzar i planificar el registre arqueològic.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
- Conocer y aplicar los instrumentos y las técnicas de inventario y catalogación de los restos arqueológicos.
- Reconocer los restos materiales más significativos de cada uno de los periodos históricos.
- Adquirir una visión global de las transformaciones morfológicas y formales de los elementos muebles a lo largo del tiempo.
;