Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Desarrollo de un  trabajo de investigación en el área.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Ser capaç de fer un treball de recerca en equip.

 

Competències específiques (CE)

  • CE01 : Adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per a seguir futurs estudis de doctorat en nanociència i nanotecnologia.
  • CE02 : Havent estudiat una àrea de coneixement (física, per exemple), ser capaç de comunicar-se i interaccionar científicament amb col·legues d'altres àrees de coneixement (química, per exemple), en la resolució de problemes plantejats per la nanociència i la nanotecnologia molecular.
  • CE04 : Conèixer les aproximacions metodològiques utilitzades en nanociència.
  • CE08 : Conocer l'estat de la qüestió (state of the art) en nanociència molecular.
  • CE10 : Conèixer l'estat de la qüestió en nanomaterials moleculars amb propietats òptiques, elèctriques o magnètiques.

 

Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)

  • CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que hau de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
  • CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o pluridisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
  • CB9 : Saber comunicar les conclusions pròpies, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

En finalitzar el procés d'ensenyament i aprenentatge l'alumnat ha de ser capaç de:
- Utilitzar bases de dades científiques, resums, articles complets, documentació, etc. per a tindre una visió clara dels antecedents, l'originalitat, l'interés i la viabilitat d'un estudi concret.
- Usar els mètodes experimentals i teòrics necessaris per a fer un treball de recerca en l'àrea de la nanociència molecular.
- Treballar en l'àmbit d'aplicació requerit per a un estudi concret, amb la màxima seguretat per a l'operador i el medi ambient.
- Fer una memòria clara i concisa dels resultats obtinguts en un treball de recerca.
- Exposar i defendre, davant un públic especialitzat, el desenvolupament, els resultats i les conclusions d'un treball de recerca.
- Explicar de manera clara i concisa les conclusions d'un treball de recerca, que puguen tindre interés per a un públic no especialitzat.
- Demostrar, amb la realització, exposició i defensa d'un treball de recerca, la capacitat d'aplicar l'experiència investigadora adquirida, en el plantejament i execució de futurs estudis en diferents escenaris dins de l'àmbit de la nanociència.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Desarrollo de un trabajo de investigación en el área.

 

 

;

Dades generals

Codi: 38310
Professor/a responsable:
UNTIEDT LECUONA, CARLOS
Crèdits ECTS: 15,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 1,50
Càrrega no presencial: 13,50

Departaments amb docència

  • Dep.: FÍSICA APLICADA
    Àrea: FÍSICA DE LA MATÈRIA CONDENSADA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 1,5
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix