Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Presentación de estado del arte en esta área mediante conferencias impartidas por especialistas en la materia.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CE01 : Adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per a seguir futurs estudis de doctorat en nanociència i nanotecnologia.
- CE02 : Havent estudiat una àrea de coneixement (física, per exemple), ser capaç de comunicar-se i interaccionar científicament amb col·legues d'altres àrees de coneixement (química, per exemple), en la resolució de problemes plantejats per la nanociència i la nanotecnologia molecular.
- CE08 : Conocer l'estat de la qüestió (state of the art) en nanociència molecular.
- CE10 : Conèixer l'estat de la qüestió en nanomaterials moleculars amb propietats òptiques, elèctriques o magnètiques.
- CE11 : Avaluar les relacions i diferències entre les propietats macroscòpiques dels materials i les propietats dels sistemes unimoleculars i els nanomaterials.
- CE12 : Avaluar la rellevància de les molècules i dels materials híbrids en electrònica, espintrònica i nanomagnetisme molecular.
- CE13 : Conèixer les principals aplicacions biològiques i mèdiques d'aquesta àrea.
- CE14 : Conèixer les principals aplicacions tecnològiques dels nanomaterials moleculars i ser capaç de situar-les en el context general de la ciència de materials.
- CE15 : Conèixer els problemes tècnics i conceptuals que planteja el mesurament de propietats físiques, en sistemes formats per una única molècula (transport de càrregues, propietats òptiques i propietats magnètiques).
- CE16 : Conèixer les principals aplicacions de les nanopartícules i dels materials nanoestructurats, obtinguts o funcionalitzats mitjançant una aproximació molecular, en magnetisme, electrònica molecular i biomedicina.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que hau de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o pluridisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions pròpies, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Presentació de l'estat de l'art en aquesta àrea amb conferències impartides per especialistes.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Presentación de estado del arte en esta área mediante conferencias impartidas por especialistas en la materia.
;