Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La persona responsable del departamento de housekeeping tiene que desarrollar todos y cada uno de los roles atribuidos a un manager en una empresa, algunos de ellos más relacionados con el desarrollo de estrategias que garanticen la supervivencia y el funcionamiento de las diferentes áreas, y otros más vinculado al equipo y a las personas que lo componen. El conocimiento y desarrollo de las diferentes habilidades es un aspecto clave para garantizar un trabajo eficaz a nivel directivo y una correcta integración de los miembros del departamento.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA

 

Competències generals

  • CG1 : Capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
  • CG2 : Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
  • CE3 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.

 

EXPERT EN HOUSEKEEPING - GESTIÓ DE PISOS I NETEJA EN ALLOTJAMENTS

 

Competències generals

  • CG1 : Promoure capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos
  • CG2 : Desenvolupar capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires

 

Competències Específiques

  • CE1 : Desenvolupar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
  • CE2 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.

 

EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT

 

Competències generals

  • CG1 : Capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
  • CG2 : Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
  • CE3 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

- Conocer y poder desarrollar las habilidades directivas necesarias para ser un gobernante/a de alojamiento.

 

 

;

Dades generals

Codi: 36461
Professor/a responsable:
SABATER SEMPERE, VICENTE
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix