Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Dirección de Ventas (II), asignatura de 5 ECTS, está incluida en el Módulo Dirección de Ventas y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica de la Dirección Comercial y Ventas de una empresa. El estudiante conocerá los aspectos necesarios y fundamentales de la fuerza de ventas y las nuevas técnicas comerciales del mercado actual.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE13 : Desenvolupar habilitats necessàries per a dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
El objetivo básico de la asignatura Dirección de Ventas (II) es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de la Dirección de Equipos de Venta. En este sentido, es necesario profundizar en las características del equipo comercial y en las técnicas comerciales que se llevan a cabo.
;