Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La asignatura Dirección Comercial y Equipos de Ventas, asignatura de 5 ECTS, está incluida en el Módulo Dirección Comercial y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica de la dirección comercial y la dirección de los equipos de venta de una empresa. El estudiante conocerá aspectos necesarios para llevar a cabo la estrategia comercial y como consecuencia, poder dirigir con éxito un grupo de comerciales.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE13 : Desenvolupar habilitats necessàries per a dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

El objetivo básico de la asignatura Dirección Comercial y Equipos de Ventas es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de la dirección de ventas de una empresa. En este sentido, es importante la planificación y toma de decisiones desde dicho departamento, para el correcto funcionamiento de todas las áreas implicadas y detectar los puntos fuertes y débiles del equipo comercial para potenciar su liderazgo.

 

 

;

Dades generals

Codi: 36352
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 0,75
Crèdits pràctics: 0,75
Càrrega no presencial: 3,50

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,75
    Crèdits pràctics: 0,75
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix