Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Marketing en Acción (I), asignatura de  6 ECTS, está incluida en el Módulo Marketing en Acción y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del marketing como actividad empresarial. El estudiante conocerá aspectos necesarios para la puesta en marcha de un plan de acción basado en el producto, precio y comunicación.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
  • CE7 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

El objetivo básico de la asignatura Marketing en Acción (I) es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales del Marketing Operativo. En este sentido, es necesario profundizar en las estrategias actuales de producto, precio y comunicación.

 

 

;

Dades generals

Codi: 36348
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,90
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 4,20

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,9
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix