Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
La materia “Proyecto Final en Redes Sociales, Estrategia y Comunicación Digital”, asignatura de 4 ECTS ofertada en el curso de Experto en Redes Sociales, Estrategia y Comunicación Digital, aúna en una materia totalmente práctica los conocimientos recibidos durante el curso. En este sentido, esta materia recoge las estrategias y técnicas relacionadas con el desarrollo, la implantación y la gestión a lo largo del tiempo de las un plan de comunicación digital y social media. Es fundamentalmente un ejercicio académico que permite confirmar que el alumnado ha adquirido y sabe aplicar los conocimientos específicos de los módulos estudiados durante el programa.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
EXPERT/A EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Habilitats/Destreses
- HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
Capacitats/Competències
- C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- C06 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- C07 : Capacitat de raonament crític.
- C08 : Capacitat de treballar en equip i desenvolupar amb eficàcia diferents rols dins d'aquest, així com d'assumir funcions de lideratge quan siga necessari.
- C09 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.
- C12 : Capacitat per a plantejar i detectar oportunitats de negoci online i emprendre negocis online de manera autònoma.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
• Capacitar para la búsqueda selectiva de información.
• Aplicar los conocimientos teóricos adquiridos a situaciones de mercado reales.
• Desarrollar el pensamiento crítico sobre el proceso de comunicación online.
• Formular soluciones relacionadas con la comunicación online y las redes sociales
• Adquirir destrezas profesionales sobre herramientas de comunicación digital aplicadas.
;