Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
EXPERT/A EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Habilitats/Destreses
- HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
- HD03 : Habilitat per a realitzar diagnòstics de la situació sobre l'ús i aplicació de xarxes socials i altres instruments de comunicació digital.
Capacitats/Competències
- C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- C07 : Capacitat de raonament crític.
- C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.
- C11 : Capacitat per a dissenyar estratègies de comunicació digital que fomenten l'eficiència, la innovació i la flexibilitat i que siguen capaces de respondre a necessitats de comunicació.
- C12 : Capacitat per a plantejar i detectar oportunitats de negoci online i emprendre negocis online de manera autònoma.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
;