Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Análisis de textos literarios y no literarios desde una óptica estilística, con un enfoque centrado en los recursos aplicados por el emisor en su interrelación con el receptor y con el objetivo de propiciar la aplicación práctica de todo lo aprendido en asignaturas anteriores del grado.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les estratègies estilístiques i retòriques aplicades als diversos gèneres textuals en anglés.
- Ser conscient de la pluralitat de manifestacions lingüístiques de la societat actual en anglès, des de la literatura al cinema passant per la música, la publicitat o el còmic.
- Identificar les estratègies estilístiques més útils segons la finalitat del text.
- Enquadrar aquestes manifestacions textuals dins de les classificacions clàssiques segons finalitat del text (descriptiva, narrativa o persuasiva/expositiva).
- Analitzar els factors que incideixen en l'existència d'un text com a tal i que en permeten l'efectivitat quant al destinatari.
- Millorar l'efectivitat d'un text mitjançant l'aplicació de l'estilística.
- Desenvolupar un esperit crític cap al paper de les manifestacions textuals en la societat actual.
- Donar solucions creatives als problemes de comunicació lingüística.
- Aprendre de manera autònoma i continuada.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Adquirir el bagaje teórico necesario para propiciar la interacción lingüística con carácter crítico.
Poner en práctica las destrezas necesarias para la comprensión de textos en profundidad.
Analizar y debatir temas clave de acuerdo con lo reflejado a través de distintos géneros textuales.
Incrementar los conocimientos sobre vocabulario y campos semánticos concretos.
;