Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2020-21
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
L'assignatura Treballe fi de Grau és de caràcter obligatori i té com a objecte assessorar l'alumnat sobre la realització d'un treball bibliogràfic relacionat amb els continguts, objectius i competències del Grau en Humanitats. El treball concret a realitzar variarà d'acord amb els continguts específics de cadascuna de les àrees de coneixement en les quals podrà inscriure el seu treball fi de grau, sent tutelat i dirigit per un professor o professora d'aquesta àrea de coneixement fins a la defensa oral pública del mateix.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Competències en un idioma estranger.
- CG10 : Reconeixement de la diversitat cultural i de la igualtat d'oportunitats.
- CG2 : Competències informàtiques i informacionals.
- CG3 : Competències en comunicació oral i escrita.
- CG4 : Raonament crític.
- CG5 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG7 : Capacitat d'organització i planificació.
- CG8 : Creativitat i capacitat d'iniciativa.
- CG9 : Resolució de problemes i presa de decisions.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Conèixer el comportament humà en societat mitjançant mètodes i tècniques d'anàlisis específiques i d'aquesta manera desenvolupar un compromís ètic amb la igualtat de gènere i una especial capacitat per a les relacions interpersonals.
- CE2 : Conèixer la història i els grans corrents artístics i filosòfiques de la humanitat, amb particular atenció a les arrels clàssiques sobre les quals s'assenta la realitat cultural europea, i ser capaç de transmetre-les mitjançant la promoció del valor social de la cultura.
- CE3 : Dominar una llengua estrangera o més d'una per a facilitar l'accés a la producció i la interpretació de les cultures en les seues diverses manifestacions, amb un èmfasi especial en la contemporaneïtat i en la diversitat cultural i la seua gestió.
- CE4 : Comprendre la realitat territorial, socioeconòmica, política i cultural contemporània, internacional i nacional, per a interpretar i transmetre críticament la configuració del món actual, amb particular atenció al procés d'integració europea, així com a la configuració de l'estat espanyol i la seua projecció en el món.
- CE5 : Valorar i interpretar la diversitat cultural pròpia de la Comunitat Valenciana, contrastant la cultura pròpia d'aquest territori amb altres cultures amb les quals s'estableixen relacions i contactes, mitjançant l'ús de les llengües oficials com a llengües vehicular.
- CE6 : Conèixer i valorar els recursos del patrimoni cultural i natural propis per a contribuir a una gestió, sensible i dotada d'esperit crític, del desenvolupament sostenible.
- CE7 : Fer un ús creatiu i emprenedor dels principis bàsics d'organització i gestió pública i privada i de les TIC per a avaluar, crear i dur a terme projectes de difusió de la cultura.
- CE8 : Adquirir habilitats per a elaborar i exposar continguts relacionats amb les ciències humanes i socials orientats a la seua divulgació i a la formació de l'alumnat d'ensenyament secundari, mitjançant la destresa personal i de les TIC.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Plantejar un projecte de treball.
- Reunir la informació relacionada amb el tema del treball a partir de diverses fonts i sintetitzar-la críticament .
- Organitzar de manera ordenada i coherent els objectius, la metodologia, l'anàlisi i les conclusions del treball.
- Redactar amb correcció i precisió.
- Exposar oralment de manera clara i ordenada els resultats del treball.
- Debatre i defensar les idees i conclusions del treball.
- Redactar un resum del treball en una de les llengües estrangeres utilitzades en el procés formatiu.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
Els indicats pel professorat responsable de cada àrea de coneixement participant en l'assignatura. Cada tutor/a establirà aquests objectius tenint en compte la temàtica específica del treball a realitzar.
;