Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer el procés que implica per a la indústria alimentària introduir un nou producte al mercat, des de la concepció de la idea fins a la distribució.
  • Valorar els factors que poden condicionar cadascuna d'aquestes fases.
  • Comprendre les bases per a crear nous productes alimentaris o millorar productes ja existents.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Conocer las distintas etapas del desarrollo de un nuevo producto alimentario.

Determinar las características nutricionales de un nuevo producto alimentario y los  beneficions para la salud de los consumidores.

Evaluar la respuesta de los consumidores ante un nuevo producto alimenticio.

Conocer los distintos mecanismos procesos y etapas para la determinación de la vida útil de un alimento.

Formular y/o adaptar alimentos a las necesidades del consumidor.

Conocer la legislación actual sobre nuevos productos alimentarios.

El objetivo final de la asignatura será que al finalizar el curso el alumno podrá desempeñar labores de investigación, desarrollo e innovación (I+D+i) de nuevos productos en las industrias alimentarias

 

 

;

Dades generals

Codi: 27545
Professor/a responsable:
MARHUENDA EGEA, FRUTOS CARLOS
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,80
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: AGROQUIMICA I BIOQUIMICA
    Àrea: BIOQUÍMICA I BIOLOGIA MOLECULAR
    Crèdits teòrics: 1,8
    Crèdits pràctics: 0,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix