Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Es una asignatura instrumental: uso de las TIC, generación de conocimiento y su implementación en la práctica. Una vez finalizado el período de transición estará ubidada en cuarto curso.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- E14 : Tenir capacitat d'elaborar informes i emplenar registres relatius a intervenció professional del dietista nutricionista.
- E52 : Adquirir la formació bàsica per a l'activitat investigadora, amb capacitat per aformular hipòtesis, recollir i interpretar la informació per a la resolució de problemes seguint el mètode científic, i comprendre la importància i les limitacions del pensament científic en matèria sanitària i nutricional. Comprendre i utilitzar la terminologia que es fa servir en ciències de la salut.
- E53 : Conèixer, valorar críticament i saber utilitzar i aplicar les fonts d'informació relacionades amb la nutrició, l'alimentació, estils de vida i aspectes sanitaris.
- E54 : Conèixer, valorar críticament i saber utilitzar i aplicar les fonts d'informació relacionades amb nutrició, alimentació, estils de vida i aspectes sanitaris.
- E55 : Conèixer els sistemes d'informació sanitària.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències en un idioma estranger
- CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències informàtiques i informacionals
- CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionals.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències en comunicació oral i escrita
- CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita.
Competències generals del títol (CG):>>Mòdul dela nutrició, la dietètica i la salut
- 51 : Ser capaç de fonamentar els principis científics que sustenten la intervenció del dietista nutricionista, supeditant la seua actuació professional a l'evidència científica.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Demostrar l'ús dels recursos adequats per a localitzar, recuperar, organitzar i avaluar la informació sobre dietètica i nutrició en la bases de dades especialitzades i en la xarxa en general.
- Identificar preguntes d'investigació de rellevància per a la dietètica i la nutrició.
- Comprendre el procés de recerca i discutir els principals avantatges i les limitacions dels principals dissenys de recerca.
- Descriure i reconèixer l'estructura i els continguts dels apartats dels comunicats científics.
- Valorar críticament articles i dissenys d'investigació.
- Ser conscients del valor i de la rellevància de les evidències científiques per a fonamentar la pràctica del dietista i nutricionista.
- Col·laborar, amb equips de recerca, en les següents fases del procés de recerca: determinació de preguntes de recerca amb rellevància per a la pràctica, la cerca bibliogràfica i la recollida de dades.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
;