Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CE10 : Comunicar, tant per escrit com de manera oral, coneixements, procediments, resultats i idees matemàtiques.
- CE3 : Assimilar la definició d'un nou objecte matemàtic, en termes d'altres ja coneguts, i ser capaç d'utilitzar aquest objecte en diferents contextos.
- CE5 : Proposar, analitzar, validar i interpretar models de situacions reals senzilles, utilitzant les eines matemàtiques més adequades a les finalitats que es persegueixen.
- CE6 : Resoldre problemes de matemàtiques, mitjançant habilitats de càlcul bàsic i altres tècniques, planificant-ne la resolució a partir de les eines de què es dispose i de les restriccions de temps i recursos.
Competències genèriques específiques de la UA
- CGUA1 : Comprensió de la llengua estrangera anglès en l'àmbit científic.
- CGUA2 : Tenir coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
- CGUA3 : Adquirir o tenir les habilitats bàsiques en TIC (tecnologies de la informació i comunicació) i gestionar adequadament la informació obtinguda.
Competències genèriques de grau
- CG1 : Desenvolupar la capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític.
- CG2 : Demostrar capacitat de gestió/direcció eficaç i eficient: esperit emprenedor, iniciativa, creativitat, organització, planificació, control, presa de decisions i negociació.
- CG3 : Resoldre problemes de manera efectiva.
- CG4 : Demostrar capacitat de treball en equip.
- CG5 : Comprometre's amb l'ètica, els valors d'igualtat i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
- CG6 : Aprendre de manera autònoma.
- CG7 : Demostrar capacitat d'adaptar-se a noves situacions.
- CG9 : Demostrar habilitat per a transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els conceptes de punt, recta, pla i varietat lineal i ser capaç de distingir les posicions relatives de les varietats afins.
- Conèixer el concepte de referència afí i ser capaç de determinar les equacions de les varietats lineals afins.
- Discutir, a partir de les equacions, les posicions relatives de les varietats afins.
- Conèixer els conceptes de colineacions afins i de grup afí.
- Conèixer els conceptes de còniques i quàdriques afins i ser capaç de classificar les còniques i les quàdriques afins.
- Conèixer els conceptes d'espai afí euclidià, perpendicularitat, distància i isometria i ser capaç de classificar les isometries.
- Conèixer el concepte de producte vectorial en l'espai euclidià tridimensional.
- Ser capaç d'utilitzar els conceptes de geometria afí i geometria afí euclidiana per a modelitzar configuracions geomètriques discretes i les seues aplicacions a problemes de la vida real.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
;