Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Esta asignatura pretende ofrecer al alumno una inmersión en las líneas principales que configurarán a corto y medio plazo las relaciones entre el producto hotelero y el cliente. No solo con la introducción y gestión de nuevas técnicas y herramientas, sino también a través del conocimiento de los nuevos perfiles de viajeros y sus necesidades, podremos planificar el producto físico y el servicio personalizado que satisfaga sus expectativas y un modelo de comunicación y distribución que aproxime la oferta y su correspondiente información a su público objetivo.
Esta asignatura estaría enmarcada dentro del perfil empresarial de los estudiantes de turismo. En cuanto a la coordinación de esta asignatura dentro de la estructura académica del grado, la asignatura de Tendencias e Innovación en el sector Hoteles profundiza en conceptos expuestos en Operaciones y Procesos de Producción, Fundamentos de Economía de la Empresa y Dirección Estratégica de Empresas Turísticas.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CE12 : Dirigir i gestionar (management) els diferents tipus d'organitzacions turístiques.
- CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
- CE20 : Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit d'allotjament.
- CE6 : Tenir una marcada orientació de servei al client.
- CE8 : Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Adquirir una intensa orientació de servei al client.
- Avaluar els potencials de l'empresa hotelera i conceptualitzar-ne l'anàlisi productiva d'explotació.
- Dirigir i gestionar un hotel en base a criteris d'innovació.
- Conèixer les noves tècniques de comunicació exterior i de relacions interdepartamentals.
- Aplicar tècniques innovadores en el procediment operatiu de l'hotel.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
- Introducción a software PMS (Property Management System).
- Introducción a ténicas de Revenue y Yield Management.
- Ofrecer una visión global sobre la dirección de una empresa de alojamiento.
;