Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger
- CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
- CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita
Competències generals
- CG1 : Ser capaç de treballar en equip i d'organitzar i planificar activitats en l'àmbit de les empreses del sector gastronòmic
- CG2 : Mostrar capacitat de síntesi i raonament crític en l'anàlisi dels entorns gastronòmics i culinaris.
- CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.
Competències Específiques
- CE14 : Conèixer i utilitzar de forma efectiva les eines i mitjans d'informació/comunicació per a una presa de decisions eficient que permeta posicionar i distingir enfront d'uns altres als professionals de la gastronomia
- CE15 : Conèixer, valorar críticament, saber utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació relacionades amb la gastronomia i l'alimentació
- CE7 : Comprendre i analitzar críticament el caràcter dinàmic i evolutiu dels fenòmens culinari i gastronòmic en la societat actual, així com conèixer les últimes tendències en gastronomia
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Fonaments teòrics i pràctics de la comunicació gastronòmica: publicitat, relacions públiques i periodisme aplicats al sector gastronòmic.
- Els emissors de comunicació publicitària, de relacions públiques i del periodisme en l'àmbit públic i privat: estructures comunicatives per a la promoció gastronòmica.
- Procés de planificació estratègica de la comunicació i variables que hi intervenen.
- Identitat i posicionament estratègic dels organismes públics, empreses gastronòmiques i territoris.
- Tècniques de comunicació convencional i no convencional orientades a promoure organismes públics i empreses privades, territoris, productes i destinacions turístiques.
- Processos informatius de comunicació gastronòmica a través dels mitjans de comunicació social.
- Noves tecnologies aplicades a la comunicació gastronòmica.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
;