Competències i objectius

Informació provisional. Pendent de revisió per part de la persona responsable.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger
  • CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
  • CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç de treballar en equip i d'organitzar i planificar activitats en l'àmbit de les empreses del sector gastronòmic
  • CG2 : Mostrar capacitat de síntesi i raonament crític en l'anàlisi dels entorns gastronòmics i culinaris.
  • CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.

 

Competències Específiques

  • CE15 : Conèixer, valorar críticament, saber utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació relacionades amb la gastronomia i l'alimentació
  • CE25 : Demostrar capacitat d'innovació i creativitat en l'espai culinari i gastronòmic
  • CE8 : Comprendre el funcionament en polítiques públiques i les oportunitats que es deriven per al sector gastronòmic

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Planificació estratègica de la gestió d'esdeveniments i l'aplicació del protocol.
  • Fonaments i principis que sustenten el protocol com a disciplina instrumental en l'estructura i el disseny dels esdeveniments gastronòmics.
  • Aspectes clau que possibiliten l'organització eficient i la logística adequada en esdeveniments.
  • Tècniques protocol·làries generals i sectorials.
  • Legislació i normativa sectorial. Usos i costums referents en el disseny operatiu i expressiu dels esdeveniments.
  • L'organització d'esdeveniments innovadors en el sector de la gastronomia i les arts culinàries com a indústria creativa.
  • Revolució multisensorial en els esdeveniments gastronòmics, concepte creatiu en el disseny a partir d'objectius comunicatius i relacionals.
  • Els esdeveniments gastronòmics com a experiència de marca.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21726
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 1,5
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix