Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger
- CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
- CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita
Competències generals
- CG1 : Ser capaç de treballar en equip i d'organitzar i planificar activitats en l'àmbit de les empreses del sector gastronòmic
- CG2 : Mostrar capacitat de síntesi i raonament crític en l'anàlisi dels entorns gastronòmics i culinaris.
- CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.
Competències Específiques
- CE15 : Conèixer, valorar críticament, saber utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació relacionades amb la gastronomia i l'alimentació
- CE25 : Demostrar capacitat d'innovació i creativitat en l'espai culinari i gastronòmic
- CE8 : Comprendre el funcionament en polítiques públiques i les oportunitats que es deriven per al sector gastronòmic
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Planificació estratègica de la gestió d'esdeveniments i l'aplicació del protocol.
- Fonaments i principis que sustenten el protocol com a disciplina instrumental en l'estructura i el disseny dels esdeveniments gastronòmics.
- Aspectes clau que possibiliten l'organització eficient i la logística adequada en esdeveniments.
- Tècniques protocol·làries generals i sectorials.
- Legislació i normativa sectorial. Usos i costums referents en el disseny operatiu i expressiu dels esdeveniments.
- L'organització d'esdeveniments innovadors en el sector de la gastronomia i les arts culinàries com a indústria creativa.
- Revolució multisensorial en els esdeveniments gastronòmics, concepte creatiu en el disseny a partir d'objectius comunicatius i relacionals.
- Els esdeveniments gastronòmics com a experiència de marca.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
;