Competències i objectius

Informació provisional. Pendent de revisió per part de la persona responsable.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger
  • CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
  • CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç de treballar en equip i d'organitzar i planificar activitats en l'àmbit de les empreses del sector gastronòmic
  • CG2 : Mostrar capacitat de síntesi i raonament crític en l'anàlisi dels entorns gastronòmics i culinaris.
  • CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.
  • CG4 : Ser capaç de realitzar les aproximacions requerides amb l'objecte de reduir un problema de l'àmbit d'estudi fins a un nivell manejable.
  • CG7 : Saber aplicar els coneixements adquirits en l'àmbit d'estudi al món professional de la gastronomia, contribuint al desenvolupament dels Drets Humans, dels principis democràtics, dels principis d'igualtat de gènere, de solidaritat, de protecció del medi ambient i de foment de la cultura de la pau.

 

Competències Específiques

  • CE29 : Desenvolupar les habilitats necessàries per a dissenyar i implementar menús i procediments culinaris atenent a les necessitats de tots els col·lectius poblacionals
  • CE30 : Dissenyar ofertes gastronòmiques atractives i adequades a les característiques de l'establiment i expectatives del mercat, que permeten la promoció de l'alimentació saludable en el context gastronòmic
  • CE8 : Comprendre el funcionament en polítiques públiques i les oportunitats que es deriven per al sector gastronòmic

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Valorar els aspectes gastronòmics que incideixen en la restauració col·lectiva de qualitat.
  • Identificar els problemes gastronòmics que plantegen els serveis de restauració col·lectiva.
  • Conèixer, dissenyar i aplicar recursos didàctics relacionats amb la gastronomia i la restauració col·lectiva.
  • Adaptar les intervencions de promoció de la salut i educació alimentària i nutricional a les particularitats i necessitats dels grups usuaris dels serveis de restauració col·lectiva.
  • Valorar les característiques de les polítiques d'alimentació i nutrició i l'aplicació en l'anàlisi de resolució de problemes relacionats amb la gastronomia i la restauració col·lectiva.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21721
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 0,6
    Crèdits pràctics: 0,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Crèdits teòrics: 0,6
    Crèdits pràctics: 0,6

Estudis en què s'imparteix