Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals bàsiques de la UA
- CT1 : Competències en un idioma estranger.
- CT2 : Competències informàtiques i informacionals.
- CT3 : Competències en comunicació oral i escrita.
Competències específiques:>>bàsiques
- B6 : Conèixer i comprendre el concepte d'empresa, el seu marc institucional i jurídic, així com la seua organització i gestió.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Capacitat per a definir, avaluar i seleccionar plataformes de maquinari i programari per a desenvolupar i executar sistemes, serveis i aplicacions multimèdia.
- Capacitat per a conèixer la legislació específica nacional i internacional quant a publicació de continguts multimèdia: drets d'autor, propietat intel·lectual, distribució de material audiovisual, especificacions, reglaments i normes d'obligat compliment.
- Coneixement de les matèries bàsiques i tecnologies que capaciten per a aprendre i desenvolupar nous mètodes i tecnologies, a més de les donen versatilitat per a adaptar-se a noves situacions.
- Capacitat per a resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, autonomia i creativitat. Capacitat per a saber comunicar i transmetre els coneixements, les habilitats i les destreses de la professió d'enginyer multimèdia.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Familiarizar al estudiante con la terminología económica y empresarial.
Desarrollar una visión de los aspectos generales de la empresa, su proceso de diseño a partir de la noción de modelo de negocio, los procesos básicos que constituyen su dinámica de creación de valor, los procesos de dirección, planificación y control y las áreas funcionales que la integran.
Identificar los conceptos aprendidos en empresas reales.
Adquirir una cultura económico-financiera básica para actuar con soltura en el mundo profesional.
Desarrollar capacidad de análisis, sistematización e interpretación de la información relevante para la toma de decisiones en diferentes contextos.
Conocer y saber aplicar el ciclo completo de actividades y recursos necesarios para el inicio de una experiencia empresarial.
Transmitir los conocimientos adquiridos a través de medios escritos y de comunicación oral.
Desarrollar su capacidad para trabajar en equipo.
Razonamiento crítico en el análisis y valoración de alternativas.
Desarrollo de un compromiso ético.
;