Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Esta asignatura se trabajan, desde diferentes coordenadas, los aspectos que inciden en las discapacidades (psicológicos, evolutivos, diagnósticos, pedagógicos, adaptativos, ...). Partiendo del analisis de las características de los alumnos que las padecen, sus necesidades educativas, y los procedimientos de intervención, se persigue conocer las líneas de investigación relevantes e introducirse en las mismas a través del desarrollo de un trabajo de investigación.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Competències en construcció i en l'aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes d'investigació dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
- CG4 : Habilitats d'aprenentatge autònom avançat, i també revisió i avaluació d'investigacions.
- CG5 : Capacitat d'actuació ètica en el desenvolupament de la seua recerca i avaluació de les investigacions.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Competències en la comprensió, l'anàlisi i aplicació dels coneixements adquirits.
- CE2 : Competència en la resolució de problemes de recerca dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
- CE5 : Capacitat per a expressar, presentar i comunicar resultats o troballes de la investigació de manera coherent i estructurada.
- CE7 : Habilitats d'aprenentatge autònom avançat en la recerca de marcs i fonts d'investigació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les diferents perspectives i significats del concepte atenció a la diversitat.
- Conèixer les tendències d'investigació vinculades a les diferents discapacitats.
- Aprofundir en el coneixement de models d'avaluació i intervenció per a l'atenció a la diversitat.
- Aplicar els coneixements adquirits per a desenvolupar una investigació empírica sobre algun o alguns dels continguts de la matèria.
- Adquirir actituds i interessos investigadors.
- Actuar d'acord amb els codis ètics de la investigació establits per les associacions nacionals i internacionals.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
- Integrar los conocimientos adquiridos sobre atención a la diversidad con el fin de diseñar y desarrollar investigaciones dentro de este ámbito.
- Integrar los conocimientos adquiridos sobre las discapacidades con el fin de diseñar y desarrollar investigaciones dentro de este ámbito.
;