Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació pel Consell de Departament.

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

El TFM constituïx una matèria pertanyent al cos pràctic del pla d'estudis del Màster en professorat d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyança d'Idiomes amb una càrrega lectiva en el pla d'estudis del de 6 crèdits ECTS, que oferixen a l'alumnat un espai de treball en contínua interacció amb la pràctica professional diària a fi de generar en l'alumnat la reflexió sobre l'exercici professional i la relació dels coneixements teoricopràctics adquirits en la seua formació. La finalitat del màster, que és la preparació professional orientada a l'especialització acadèmica i professional dels estudiants, exigix que el TFM estiga orientat a l'avaluació de les competències professionals, generals i específiques associades a la titulació.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
  • CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
  • CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.

 

Competències específiques:>>pràcticum (CP)

  • CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

- Aprofundir en l'estudi d'un tema de l'àmbit i context educatiu relatiu a l'especialitat.
- Conéixer i aplicar els principis i metodologies de la investigació: busca documental, arreplega, anàlisi i interpretació d'informació i dades, presentació de conclusions i redacció del treball.
- Aplicar les habilitats i els coneixements adquirits durant el Màster a un tema específic d'estudi. - Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular juís raonats sabent comunicar les seues conclusions de manera clar i concís tant verbalment com per escrit.

 

 

;

Dades generals

Codi: 12168
Professor/a responsable:
GILAR CORBI, RAQUEL
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
    Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
    Àrea: TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,15
  • Dep.: PSICOLOGIA DE LA SALUT
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0
  • Dep.: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
    Àrea: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DE L'EDUCACIÓ
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,15
  • Dep.: SOCIOLOGIA I
    Àrea: SOCIOLOGIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0

Estudis en què s'imparteix