Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2009-10
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Context de l'assignatura per al curs 2009-10
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques (CE)
- CE34 : Identificar i formular problemes rellevants sorgits en els centres educatius que porten a emprendre activitats d'investigació i millora.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
- CP8 : Identificar possibles àmbits de millora de la intervenció realitzada i revisar la pròpia experiència des del punt de vista de les competències adquirides durant la realització del pràcticum.
- CP9 : Reflectir les competències desenvolupades en el practicum i en la resta de les matèries, en el Treball de fi de Màster de manera que aquest compendie la formació adquirida.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
- Cercar, obtenir, processar i comunicar informació oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia.
- Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del desenvolupament professional.
- Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resoldre problemes en entorns educatius nous o poc coneguts.
- Identificar i formular problemes rellevants, sorgits als centres educatius, que comporten activitats de recerca i millora.
- Identificar possibles àmbits de millora de la intervenció realitzada i revisar l'experiència pròpia, des del punt de vista de les competències adquirides durant la realització del pràcticum.
- Reflectir les competències desenvolupades en el pràcticum i la resta de les matèries i el treball de fi de màster, de manera que siga un compendi la formació adquirida.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Sense dades
;