Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2009-10
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Context de l'assignatura per al curs 2009-10
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG12 : Participar en l'avaluació, investigació i la innovació dels processos d'ensenyament i aprenentatge, i comunicar les conclusions i les raons que les sustenten la comunitat educativa i altres professionals de l'educació.
- CG13 : Conèixer la normativa i l'organització institucional del sistema educatiu i models de millora de la qualitat amb aplicació als centres d'ensenyament.
- CG14 : Conèixer i analitzar les característiques històriques de la professió docent, la seua situació actual, perspectives i interrelació amb la realitat social de cada època.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG2 : Conèixer el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d'ensenyament i aprenentatge respectius. Per a la formació professional s'inclourà el coneixement de les respectives professions.
Competències específiques:>>mòdul específic (CE)
- CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE14 : Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques d'investigació i avaluació educatives i ser capaç de dissenyar i desenvolupar projectes d'investigació, innovació i avaluació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Anàlisi i valoració de les funcions docents.
- Processos i estratègies d'assessorament al professorat.
- Anàlisi i valoració de l'organització del centre.
- Processos i estratègies de millora.
- Assessorament dels projectes i programes de centre. Anàlisi d'estratègies i processos de millora per a la consecució d'un aprenentatge integral, centrat en l'estudiant.
- Conèixer i analitzar els processos d'actualització del professorat i el desenvolupament professional docent als centres.
- Aplicar els coneixements adquirits de forma integrada, en la resolució de problemes d'assessorament al professorat i al centre.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
• Aplicar los conocimientos adquiridos de forma integrada, en la resolución de problemas de asesoramiento al profesorado y al centro.
• Conocer y analizar los procesos de actualización del profesorado y el desarrollo profesional docente en centros
• Asesoramiento de los proyectos y programas de centro.
• Análisis de estrategias y procesos de mejora para el logro de un aprendizaje integral, centrado en el estudiante.
• Análisis y valoración de la organización del centro. Procesos y estrategias de mejora.
• Análisis y valoración de las funciones docentes. Procesos y estrategias de asesoramiento al profesorado
;