Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA ANGLESA COM A LLENGUA ESTRANGERA

Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2009-10

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències específiques:>>mòdul específic (CE)

  • CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
  • CE10 : Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul de l'esforç.
  • CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
  • CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
  • CE13 : Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
  • CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
  • CE3 : Conèixer la història i els desenvolupaments recents de les matèries i les seues perspectives per a poder transmetre una visió dinàmica d'aquestes.
  • CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
  • CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
  • CE6 : Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball.
  • CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
  • CE8 : Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i pose en valor les aportacions dels estudiants.
  • CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Reconèixer i tenir en compte l'aprenentatge d'una llengua estrangera en estudiants de secundària i les seues implicacions metodològiques.
  • Conèixer i aplicar les principals característiques dels mètodes i enfocaments relacionades amb l'ensenyament de l'anglès.
  • Distingir i utilitzar les tècniques d'ensenyament i aprenentatge en la comprensió lectora, oral, auditiva, producció escrita i en les habilitats integrades.
  • Identificar i manejar del currículum de l'assignatura d'anglès dins del sistema educatiu espanyol.
  • Dissenyar i aplicar en l'aula programacions anuals, trimestrals, setmanals i diàries, amb o sense llibre de text.
  • Organitzar i prendre les decisions pertinents per al disseny i maneig de la classe d'anglès: distribució, agrupaments interacció disciplina i motivació del grup/ classe.
  • Distingir i aplicar els diferents tipus d'avaluació en l'aula de L2.
  • Analitzar i avaluar els llibres de text per a l'ensenyament de l'anglès en batxillerat i secundària.
  • Seleccionar i utilitzar els recursos i materials en l'aula d'anglès.
  • Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i pose en valor les aportacions dels alumnes.
  • Ensenyar l'anglès a través d'altres assignatures: disseny d'unitats didàctiques.
  • Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
  • Seleccionar, analitzar, ensenyar textos literaris de la llengua anglesa.
  • Conèixer i utilitzar les cançons, jocs, tècniques de joc de rols en l'ensenyament de l'anglès.
  • Aplicar en l'aula el portafolis de secundària. El Marc Comú Europeu.
  • Utilitzar recursos i tècnics audiovisuals en l'ensenyament de la L2.
  • Desenvolupar estratègies metacognitives en l'ensenyament de l'anglès.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 12049
Professor/a responsable:
CHERRO SAMPER, MYRIAM
Crèdits ECTS: 15,00
Crèdits teòrics: 2,40
Crèdits pràctics: 3,60
Càrrega no presencial: 9,00

Departaments amb docència

  • Dep.: INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA
    Crèdits teòrics: 2,4
    Crèdits pràctics: 3,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix