Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2014-15

Master Universitario en profesorado de Eduación Secundaria (obligatoria,Bachillerato, y formación profesional) y enseñanzas artísticas, de idiomas y deportivas

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
  • CG2 : Conèixer el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d'ensenyament i aprenentatge respectius. Per a la formació professional s'inclourà el coneixement de les respectives professions.
  • CG9 : Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula i dominar destreses i habilitats socials necessàries per a fomentar l'aprenentatge i la convivència en l'aula i abordar problemes de disciplina i resolució de conflictes.

 

Competències específiques:>>mòdul específic (CE)

  • CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
  • CE13 : Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
  • CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
  • CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
  • CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
  • CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer el valor formatiu, cultural i social dels continguts d'economia.
  • Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula per a fomentar l'aprenentatge dels continguts econòmics.
  • Conèixer i usar models teòrics sobre els processos d'aprenentatge.
  • Identificar les dificultats d'aprenentatge associades a la modelització dels fenòmens econòmics.
  • Avaluar i diagnosticar errors en l'aprenentatge i la seua relació a la comprensió dels models matemàtics.
  • Conèixer criteris per a l'anàlisi de tasques d'aprenentatge des de la demanda cognitiva.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15

* Conocer las caracteristicas de los procesos de aprendizaje de los contenidos económicos en estudiantes de Secundaria

* Conocer las dificultades de aprendizaje relacionadas con los contenidos de Economia

 

 

;

Dades generals

Codi: 12019
Professor/a responsable:
LLINARES CISCAR, SALVADOR
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,96
Crèdits pràctics: 1,44
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
    Crèdits teòrics: 0,96
    Crèdits pràctics: 1,44
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix