Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Competències disciplinàries i acadèmiques:
- Conèixer la teoria pragmàtica de Grice i reconèixer l'evolució de la seua proposta en els plantejaments postgriceans.
- Avaluar els avantatges i desavantatges de la proposta pragmàtica neogriceana.
- Relacionar els plantejaments neogriceans amb altres perspectives pragmàtiques.
- Familiaritzar-se amb els diferents tipus d'inferències pragmàtiques.
- Assumir la construcció com a unitat d'anàlisi que permet integrar la pragmàtica en la descripció gramatical.
- Rendibilitzar els principis pragmàtics en la descripció de les categories verbals i de les construccions gramaticals.
- Manifestar interès per l'aprenentatge dialèctic i incentivar la capacitat de crítica i autocrítica en el procés d'aprenentatge.
Competències professionals:
- Utilitzar la terminologia pragmàtica amb propietat.
- Reconèixer l'orientació pragmàtica de les propostes bibliogràfiques i valorar la seua utilitat.
- Servir-se de les noves tecnologies i dels recursos informàtics per a obtenir exemples que sustenten les hipòtesis pragmàtiques.
- Fer anàlisis lingüístiques integrals i multidisciplinàries.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Sense dades
;