Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2024-25
El objetivo básico de la asignatura Marketing Inmobiliario es proporcionar a los y las estudiantes una formación básica y una visión de conjunto de los aspectos fundamentales dentro del área funcional de la empresa inmobiliaria de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados Inmobiliarios que les permita afrontar su práctica en la actividad empresarial, especialmente en los perfiles profesionales de agente inmobiliario y responsable de marketing de una empresa inmobiliaria.
A lo largo del curso se familiariza al alumnado con los conceptos básicos del marketing aplicado al sector inmobiliario, incluyendo el análisis del comportamiento del cliente inmobiliario, el análisis, diagnóstico e investigación de mercados inmobiliarios, las acciones estratégicas y operativas, el plan de marketing inmobiliario, así como las nuevas tendencias en el marketing aplicado al sector inmobiliario.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25
EXPERT/A EN GESTIÓ I INTERMEDIACIÓ INMOBILIARIA
Competències generals
- CG1 : Ser capaç d'obtenir, seleccionar i analitzar la informació i les fonts rellevants per a la resolució de problemes, l'elaboració d'estratègies d'actuació i l'assessorament a clients, fent ús eficaç de les Tics.
- CG10 : Saber treballar en equips interdisciplinaris i amb factors nacionals i internacionals.
- CG2 : Saber identificar les necessitats i demandes dels contextos en els quals es treballa i aprendre a proporcionar solucions apropiades.
- CG3 : Conèixer i manejar la terminologia tècnica relativa al mercat i la intermediació immobiliària.
- CG4 : Elaborar i manejar els escrits, informes i procediments d'actuació més idonis per als problemes suscitats.
- CG5 : Adquirir habilitats i destreses interpersonals que faciliten l'exercici de la professió en les seues relacions amb els ciutadans.
- CG6 : Adquirir especial habilitat per a la intermediació, assessorament i gestió en transaccions immobiliàries.
- CG7 : Comprendre i adquirir coneixements avançats per a exercir professionalment en l'àmbit de la gestió i intermediació immobiliària.
- CG8 : Ser capaç d'aplicar els coneixements adquirits per a gestionar i resoldre problemes reals.
- CG9 : Ser capaç de prendre decisions i formular judicis que incloguen reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació de les seues decisions i judicis.
Competències Específiques
- CE15 : Conèixer i manejar el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.
- CE16 : Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting.
- CE17 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa immobiliària en el seu entorn.
- CE18 : Adquirir habilitat per a formular solucions relacionades amb la pràctica de màrqueting en l'empresa immobiliària a partir de dades reals.
EXPERT/A EN GESTIÓ I INTERMEDIAACIÓ IMMOBILIÀRIA
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Comprendre i adquirir coneixements avançats per a exercir professionalment en l'àmbit de la gestió i intermediació immobiliària.
- CON10 : Conèixer i manejar el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.
Competències específiques:>>Mòdul Opcional de Biomedicina
- HD1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD10 : Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting.
- HD11 : Adquirir habilitat per a formular solucions relacionades amb la pràctica de màrqueting en l'empresa immobiliària a partir de dades reals.
- HD2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- HD3 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
- HD4 : Adquirir habilitats i destreses interpersonals que faciliten l'exercici de la professió en les seues relacions amb els ciutadans.
- HD5 : Adquirir especial habilidad para la intermediación, asesoramiento y gestión en transacciones inmobiliarias.
- HD6 : Ser capaç de prendre decisions i formular judicis que incloguen reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació de les seues decisions i judicis.
- HD7 : Saber treballar en equips interdisciplinaris i amb factors nacionals i internacionals.
Capacitats/Competències
- C1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- C12 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa immobiliària en el seu entorn.
- C2 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C4 : Saber identificar les necessitats i demandes dels contextos en els quals es treballa i aprendre a proporcionar solucions apropiades.
- C5 : Conèixer i manejar la terminologia tècnica relativa al mercat i la intermediació immobiliària.
- C6 : Elaborar i manejar els escrits, informes i procediments d'actuació més idonis per als problemes suscitats.
- C7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements adquirits per a gestionar i resoldre problemes reals.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25
Competencias Generales del Titulo
- CG01: Ser capaz de obtener, seleccionar y analizar la información y las fuentes relevantes para la resolución de problemas, la elaboración de estrategias de actuación y el asesoramiento a clientes, haciendo uso eficaz de las TICs.
- CG02: Saber identificar las necesidades y demandas de los contextos en los que se trabaja y aprender a proporcionar soluciones apropiadas.
- CG03: Conocer y manejar la terminología técnica relativa al mercado y la intermediación inmobiliaria.
Competencias Generales de la UA (CGUA)
- CGUA3: Capacidad de comunicación oral y escrita.
Competencias Específicas de la Asignatura
- CE02: Conocer aspectos e instrumentos útiles y necesarios para la efectiva toma de decisiones en marketing.
- CE03: Ser capaz de aplicar diversos instrumentos técnicos de marketing e investigación comercial al análisis de la empresa inmobiliaria en su entorno.
Objetivos Generales
- Distinguir e interpretar las fases de un plan de marketing adaptado al sector inmobiliario.
- Conectar los elementos relevantes del plan de marketing con diferentes contextos comerciales.
- Formular soluciones relacionadas con la práctica de marketing en la empresa inmobiliaria a partir de datos reales.
- Explicar las distintas estrategias de marketing inmobiliario y determinar la combinación más adecuada en cada contexto comercial aplicado al sector inmobiliario.
Dades generals
Codi:
79296
Professor/a responsable:
OSTROVSKAYA FEDOROVA, LIUDMILA
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,60
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
1,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 0,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT/A EN GESTIÓ I INTERMEDIACIÓ INMOBILIARIA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT/A EN GESTIÓ I INTERMEDIAACIÓ IMMOBILIÀRIA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
GESTIÓ I INTERMEDIACIÓ IMMOBILIÀRIA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)