Competencias y objetivos
Contexto de la asignatura para el curso 2017-18
El TFM constitueix una matèria que pertanyent al Pla d'Estudis del Màster de professorat d'educació secundària obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes amb una càrrega lectiva al Pla d'Estudis de 6 Crèdits ECTS, i ofereix a l'alumnat un espai de treball en contínua interacció amb la pràctica diària professional, amb la finalitat de generar en l'alumnat la reflexió sobre l'exercici professional i la relació dels coneixements teòric-pràctics adquirits en la seua formació. La Finalitat del màster, que és preparació professional orientada a l'especialització acadèmica i professional dels estudiants, exigeix que El TFM estiga orientat a l'avaluació de les competències professionals, generals i específiques associades a la titulació.
Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales) para el curso 2017-18
Competencias Generales del Título (CG)
- CG17 : Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG4 : Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.
Competencias específicas:>>Prácticum (CP)
- CP2 : Acreditar un buen dominio de la expresión oral y escrita en la práctica docente.
Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
Sin datos
Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2017-18
Aprofundir en l'estudi d'un tema de l’àmbit i context educatiu relatiu a l'especialitat.
Conèixer i aplicar els principis i metodologies de la investigació: recerca documental, recollida, anàlisi i interpretació de la informació, presentació de conclusions i redacció del treball.
Aplicar les habilitats i els coneixements adquirits durant el Màster respecte d’un tema específic d'estudi.
Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis raonats sabent comunicar les conclusions d'una forma clara i concisa tant verbalment com per escrit.
Datos generales
Código:
12167
Profesor/a responsable:
ESTEVE FAUBEL, JOSE MARIA
Crdts. ECTS:
6,00
Créditos teóricos:
0,00
Créditos prácticos:
0,60
Carga no presencial:
5,40
Departamentos con docencia
-
Dep.:
DIDACTICA GENERAL Y DIDÁCTICAS ESPECÍFICAS
Área: DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,05 -
Dep.:
DIDACTICA GENERAL Y DIDÁCTICAS ESPECÍFICAS
Área: TEORIA E HISTORIA DE LA EDUCACION
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,15 -
Dep.:
FILOLOGÍA CATALANA
Área: FILOLOGIA CATALANA
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,2
Este dep. es responsable de la asignatura.
Este dep. es responsable del acta. -
Dep.:
PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DIDÁCTICA
Área: DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,05 -
Dep.:
PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DIDÁCTICA
Área: PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DE LA EDUCACION
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,15
Estudios en los que se imparte
-
MÁSTER UNIVERSITARIO EN PROFESORADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA Y BACHILLERATO, FORMACIÓN PROFESIONAL Y ENSEÑANZA DE IDIOMAS
Tipo de asignatura: TRABAJO FIN DE MÁSTER (Curso: 1)