Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
El TFM constitueix una matèria que pertanyent al Pla d'Estudis del Màster de professorat d'educació secundària obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes amb una càrrega lectiva al Pla d'Estudis de 6 Crèdits ECTS, i ofereix a l'alumnat un espai de treball en contínua interacció amb la pràctica diària professional, amb la finalitat de generar en l'alumnat la reflexió sobre l'exercici professional i la relació dels coneixements teòric-pràctics adquirits en la seua formació. La Finalitat del màster, que és preparació professional orientada a l'especialització acadèmica i professional dels estudiants, exigeix que El TFM estiga orientat a l'avaluació de les competències professionals, generals i específiques associades a la titulació.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2017-18
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Aprofundir en l'estudi d'un tema de l’àmbit i context educatiu relatiu a l'especialitat.
Conèixer i aplicar els principis i metodologies de la investigació: recerca documental, recollida, anàlisi i interpretació de la informació, presentació de conclusions i redacció del treball.
Aplicar les habilitats i els coneixements adquirits durant el Màster respecte d’un tema específic d'estudi.
Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis raonats sabent comunicar les conclusions d'una forma clara i concisa tant verbalment com per escrit.
Dades generals
Codi:
12167
Professor/a responsable:
ESTEVE FAUBEL, JOSE MARIA
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
5,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,05 -
Dep.:
DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
Àrea: TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,15 -
Dep.:
FILOLOGIA CATALANA
Àrea: FILOLOGIA CATALANA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,05 -
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
Àrea: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DE L'EDUCACIÓ
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,15
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: TREBALL FINAL DE MÀSTER (Curs: 1)