Competencies and objectives
Course context for academic year 2012-13
Asignatura del GRADO de Maestro de Primaria
3º curso, 2º cuatrimestre
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2012-13
General Competences (CG)
- CG1 : Identificar necessitats d'informació, buscar-la, analitzar-la, processar-la, valorar-la, usar-la i comunicar-la de manera eficaç, crítica i creativa.
- CG2 : Planificar, organitzar i gestionar processos, informació, resolució de problemes i projectes. Tenir iniciativa, esperit emprenedor i capacitat de generar noves idees i accions.
- CG4 : Fer ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació per a aprendre, comunicar-se i compartir coneixement.
- CG9 : Valorar l'impacte social i mediambiental d'actuacions en el seu àmbit.
Specific Competences (CE)
- CE13 : Potenciar i liderar el desenvolupament i implementació, en el centre escolar al que pertanga, de propostes curriculars en alguna àrea curricular en la qual posseïsca una major qualificació i responsabilitzar-se de dinamitzar els processos de la millora de la qualitat en aqueixa àrea.
- CE3 : Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les matèries del títol, utilitzant de forma integrada els coneixements disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu, mostrant la comprensió dels objectius d'aprenentatge de les àrees de coneixement que estableix el currículum d'educació primària.
- CE5 : Identificar i recolzar a l'alumnat amb el qual es treballa perquè no aconsegueix el seu potencial d'aprenentatge o té dificultats de comportament, emocionals o socials. També saber com sol·licitar assessorament als diferents serveis i especialistes per a atendre la diversitat de necessitats educatives especials.
- CE7 : Dissenyar i desenvolupar projectes educatius, unitats de programació, entorns, activitats i materials, incloent-hi els digitals, que permeten adaptar el currículum a la diversitat de l'alumnat i promoure la qualitat dels contextos en què es desenvolupa el procés educatiu, de manera que es garantisca el seu benestar.
- CE9 : Integrar les tecnologies de la informació i comunicació en les activitats d'ensenyament i aprenentatge guiat i autònom.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2012-13
Comprender los procesos de enseñanza-aprendizaje de las matemáticas en la Educación Primaria con el objetivo de llegar a ser competente en
- planificar la enseñanza de las matemáticas
- interpretar los niveles de aprendizaje de las matemáticas
- gestionar la comunicación matemática en el aula
General
Code:
17534
Lecturer responsible:
LLINARES CISCAR, SALVADOR
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,20
Practical credits:
1,20
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
INNOVATION AND DIDACTIC TRAINING
Area: TEACHING MATHEMATICS
Theoretical credits: 1,2
Practical credits: 1,2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN PRIMARY SPECIALITY
Course type: COMPULSORY (Year: 3)