Competències i objectius

SENSE DOCÈNCIA EN AQUEST CURS ACADÈMIC

 

Context de l'assignatura per al curs 2011-12

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2011-12

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12

Objetivos generales de esta asignatura: 1. Dar a conocer la historia de la comunicación social en líneas generales, la evolución y modalidades de sistemas normativos y estructurales de los medios de difusión, las teorías básicas sobre el papel de la comunicación colectiva en la sociedad, la evolución de la investigación sobre los efectos de los medios de difusión, y los principales problemas y retos a los que se enfrenta la comunicación colectiva a finales del siglo XX 2- Desarrollar la capacidad crítica y analítica del alumno. 3-Incitar a la reflexión y al análisis de la intencionalidad y repercusiones de los contenidos informativos, publicitarios o de entretenimiento difundidos en los medios de comunicación día a día. 4-Fomentar la capacidad de diálogo y de discusión, y las técnicas del liderazgo compartido

 

 

Dades generals

Codi: 10012
Professor/a responsable:
Martin Llaguno, Marta
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics: 4,00
Crèdits pràctics: 2,00
Càrrega no presencial:

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 4
    Crèdits pràctics: 2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix