Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Competències generals del títol (CG)
- CG2 : Adquirir habilitats en TIC (tecnologies de la informació i comunicació) aplicades als estudis de la diversitat biològica i biologia de la conservació, i gestionar adequadament la informació obtinguda.
- CG3 : Desenvolupar la capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític aplicats a observacions i dades experimentals.
- CG5 : Introduir la conservació com un objectiu en els projectes d'investigació sobre diversitat biològica.
- CG6 : Adquirir una preocupació permanent per la qualitat i el medi ambient i la conservació de la diversitat biològica.
Competències específiques:>>de coneixement
- CEc1 : Adquirir les bases necessàries per a conèixer i interpretar els estudis i investigacions en el camp de la biologia de la conservació.
- CEc6 : Conèixer el paper que tenen les relacions interespecífiques en l'estructuració de les comunitats i el manteniment de la biodiversitat.
Competències específiques:>>d'habilitat
- CEh2 : Utilitzar correctament els mètodes inductiu i deductiu en l'àmbit dels estudis de la biodiversitat.
- CEh5 : Adquirir les habilitats necessàries per a elaborar textos científics a partir de dades experimentals i bibliogràfiques.
- CEh7 : Fe+B2782r bioassajos i diagnòstics biològics aplicats al camp de la biologia de la conservació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
35414
Professor/a responsable:
Marcos García, María de los Ángeles
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,88
Crèdits pràctics:
0,56
Càrrega no presencial:
2,56
Departaments amb docència
-
Dep.:
CIENCIES AMBIENTALS I RECURSOS NATURALS
Àrea: ZOOLOGIA
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,56
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN BIODIVERSITAT
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 1)