...

Procés selectiu, per a la contractació indefinida de personal d'investigació de la categoria de personal tecnòleg superior per a col·laborar amb la línia d'investigació "Tècniques i mètodes basats en intel·ligència artificial per al disseny i producció de calçat", I-PTGAI 30-26

Referència
E26-83
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 20 de maig 2026 fins al 2 de juny 2026
Marc
Departament de Tecnologia Informàtica i Computació
Publicació
DOGV 19/05/2026
Lloc
Universitat d'Alacant
Dotació
948,60 €/mes
Requisits
Estar en possessió o en condicions d'obtenir el títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIALINTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Webs associades
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Telèfon
96 590 3939
Àrees
TECNOLOGIES
Observacions
- Desenvolupament i implementació d'algorismes d'intel·ligència artificial per a l'anàlisi de geometria tridimensional aplicada a formes de calçat. - Processament de dades 3D (núvols de punts i malles), incloent-hi neteja, normalització i extracció de característiques geomètriques. - Disseny i entrenament de models d'aprenentatge automàtic per a l'obtenció de mesures estructurades i atributs geomètrics de formes de calçat. - Desenvolupament de models per a la generació automàtica de descripcions en llenguatge natural a partir de dades tridimensionals. - Avaluació i validació de models mitjançant mètriques geomètriques i de processament del llenguatge natural, així com mitjançant validació experta. - Desenvolupament d'eines programari i APIs per a la generació automatitzada de fitxes tècniques a partir de models 3D. - Integració dels models desenvolupats en entorns d'aplicació i suport en la documentació tècnica del sistema. - Exploració i avaluació d'eines d'intel·ligència artificial generativa per a analitzar la seua viabilitat en aplicacions relacionades amb la descripció automatitzada de formes de calçat.
De la UA?
Universitat d'Alacant