Ajuda a la investigació per a projectes que plantegen l'anàlisi i explotació de la documentació del Llegat de Germà Bernàcer
- Referència
- B26-89
- Tipus d'activitat
- BEQUES I AJUDES A LA INVESTIGACIÓ
- Termini de sol·licitud
- Des del 13 març 2026 fins al 20 març 2026
- Marc
- Càtedra Germà Bernàcer de la Universitat d'Alacant
- Publicació
- BOUA 26/02/2026
- Lloc
- Universitat d'Alacant
- Dotació
- 2.000 €
- Requisits
- Estudiantat matriculat en algun programa de doctorat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant que complisca amb els requisits de la convocatòria.
- Matèria
- ACCÉS OBERTACCÉS OBERT
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
CÀTEDRA GERMÀ BERNÀCER
- Àrees
-
SOCIALS I JURÍDIQUES
- Observacions
- Ajuda a la investigació per a la realització de projectes que plantegen l'anàlisi i explotació de la documentació del Llegat de Germà Bernàcer disponible a la
Biblioteca d'Econòmiques de la Universitat d'Alacant. Es pretén fomentar l'estudi i la difusió de l'obra de l'economista alacantí Germà Bernàcer, donant a conéixer el llegat del qual disposa la Universitat d'Alacant i amb això desenvolupar les habilitats investigadores dels alumnes que es troben realitzant el doctorat i/o la seua tesi doctoral.
- De la UA?
- Sí