...

Procés selectiu de preselecció per a la contractació temporal de personal d'investigació de la categoria de personal investigador en formació per a col·laborar amb el projecte "Dones i rescriptes. Les dones com a sol·licitants de justícia en els rescriptes imperials", I-PI 83-25

Referència
E25-281
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 23 d`octubre 2025 fins al 5 de novembre 2025
Marc
Departament de Ciències Historicojurídiques
Publicació
BOUA 22/10/2025
Lloc
Universitat d'Alacant
Dotació
1.747,73 €/mes
Requisits
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de llicenciat, enginyer, arquitecte, graduat universitari amb grau de, com a mínim, 300 crèdits ECTS (European Credit Transfer System) o graduat universitari més un màster oficial universitari. Reunir els requisits acadèmics necessaris per a l'admissió en el Programa de doctorat en Dret de la Universitat d'Alacant per a la realització d'una tesi doctoral associada al projecte d'investigació PID2024-160604NB-I00. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
DRETDRET
Webs associades
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Adreça
Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Telèfon
96 590 3939
Àrees
SOCIALS I JURÍDIQUES
Observacions
Col·laborar en el projecte «Dones i rescriptes. Les dones com a sol·licitants de justícia en els rescriptes imperials (PID2024-160604NB-I00)» fent tasques d'investigació, així com la formació doctoral en l'Àrea de Dret amb la finalitat de realitzar una tesi doctoral associada al citat projecte.
De la UA?
Universitat d'Alacant