...

Ajudes per a activitats acadèmiques, científiques i de divulgació de la Facultat de Ciències de la Universitat d'Alacant

Referència
B25-227
Tipus d'activitat
AJUDES DIVERSES
Termini de sol·licitud
Des del 7 de setembre 2025 fins al 2 de desembre 2025
Marc
Facultat de Ciències
Publicació
BOUA 23/09/2025
Dotació
Segons duració de l'activitat
Requisits
La persona sol·licitant haurà de ser l'organitzadora de l'activitat i pertànyer al col·lectiu del PDI adscrit a la Facultat de Ciències. Els continguts de l'activitat presentada hauran de tenir una relació directa amb qualsevol activitat acadèmica, d'investigació o de divulgació científica que es desenvolupe en la Facultat de Ciències. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
CIÈNCIES NATURALSCIÈNCIES NATURALS
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
FACULTAT DE CIÈNCIES
Adreça
Campus de S. Vicente del Raspeig. Apdo. 99
Localitat
Alicante
CP
03080
Telèfon
965 90 3557
Àrees
CIÈNCIES NATURALS
Observacions
L'objecte d'aquesta convocatòria és incentivar l'intercanvi, transferència i la difusió dels resultats d'investigació rellevants que faciliten l'avanç del coneixement científic, mitjançant la concessió d'ajudes per a finançar parcialment congressos, seminaris, conferències o jornades, tant d'àmbit nacional com internacional. Han de ser gestionats pel professorat i el personal investigador de la Facultat de Ciències i celebrar-se durant el curs 2025-2026.
De la UA?